Zorg voor je hart- juist nu!

Meer dan ooit heeft je hart behoefte aan beweging, ontspanning en goed eten. Dat gaat goed komen met deze #hartchallenge. De komende 5 dagen ontvang je elke dag een challenge per SMS (gratis). De challenge helpt je om iets extra’s voor je hart te doen. Zo blijft je hart gezond, en jijzelf dus ook. Meld je aan!

• Hou je hart gezond!

• *Je ontvangt op dit telefoonnummer 5 dagen achter elkaar een SMS met een nieuwe uitdaging. Daarna stopt de Hart-challenge automatisch.
  • *Je ontvangt maximaal 2 e-mailtjes op dit mailadres met betrekking tot deze verrassings-challenge. Om je aan te moedigen. Of om je te vragen wat je ervan vond.

Bij elke #hartchallenge is de keuze aan jou:

Tik ‘m aan!
Ga je de challenge aan? Tik hem aan!

Tik ‘m weg!
Ga je de challenge niet aan? Tik hem weg en doe een vrijwillige bijdrage voor corona-hartonderzoek.

Tik ‘m door!
Ga je de challenge samen doen? Tik hem door, en deel de challenge met vrienden, familie of collega’s.

Wij zijn er voor jouw hart

De Hartstichting is er voor je hart, juist in deze coronatijd. Met de opbrengsten van de #hartchallenge zetten we alles op alles om meer te weten te komen over het effect van het virus op het hart en de bloedvaten. Zo beschermen we jou en de mensen om je heen. Deze #hartchallenge helpt je ook om goed voor je eigen hart te zorgen en zo gezond mogelijk te blijven. Geweldig dus, dat je met ons meedoet!