Is er iets onduidelijk?

Hieronder hebben we de meest gestelde algemene vragen op een rijtje gezet. Heb je een vraag over de verrassings-challenge? Of over de Eigen challenge? Klik dan op een van de twee buttons hieronder.

Staat jouw vraag er niet bij? Mail je vraag dan naar: hartstichting@hartchallenge.nl.

Vragen over de verassingschallenge

Als je meedoet aan de verrassings-challenge ontvang je vanaf het moment van aanmelden 5 dagen achter elkaar 1 sms. Bij het starten van een eigen challenge word je op de hoogte gehouden via e-mail.

Als je meedoet aan de verrassings-challenge dan ontvang je 5 dagen achter elkaar een SMS. De looptijd is dus 5 dagen.

Als je een eigen challenge start dan heb je hier uiteraard langer de tijd voor. Al is het natuurlijk wel een mooie uitdaging om hier snel mee aan de slag te gaan en hem snel af te ronden!

Als je je hebt aangemeld voor de verrassings-challenge ontvang je 5 dagen achter elkaar een SMS’je. Daarna stopt het automatisch.

Wil je niet mee doen, geen probleem. Tik hem weg en doe een vrijwilliger bijdrage voor corona-hartonderzoek.

Als je mee wilt doen aan de verrassings-challenge dan hebben we een mobiel nummer nodig om je SMS’jes te kunnen sturen. Wel kun je zonder mobiel meedoen door je eigen challenge te bedenken. Je kunt je aanmelden op challenge.harstichting.nl door te kiezen voor: Bedenk eigen challenge of KLIK HIER.

Ja, alle SMS’jes zijn voor de deelnemer gratis.

Dat kan zeker! We gebruiken je telefoonnummer alleen om je SMS’jes te kunnen sturen met een challenge. Je ontvangt dan 5 x een SMS met een link naar een nieuwe challenge. Alleen als je toestemming geeft aan ons om gebeld te worden zullen we contact met je opnemen om je te informeren over het werk van de Hartstichting.