Is er iets onduidelijk?

Hieronder hebben we de meest gestelde algemene vragen op een rijtje gezet. Heb je een vraag over de verrassings-challenge? Of over de Eigen challenge? Klik dan op een van de twee buttons hieronder.

Staat jouw vraag er niet bij? Mail je vraag dan naar: hartstichting@hartchallenge.nl.

Vragen over een eigen challenge

Heb je zelf een uitdaging in gedacht, dan kun je hier een eigen challenge start.

Zo werkt het:
1. Meld je aan.
2. Beschrijf je eigen #hartchallenge
3. Deel het met vrienden en hou je hart gezond!

Dat mag je zelf bepalen. Je challenge kan eenmalig zijn maar kan ook voor een langere periode. Leuk als je af en toe je ervaringen deelt op het platform en met vrienden en familie.

Dat kan natuurlijk gebeuren, KLIK HIER en voer je e-mailadres in. Wij sturen je een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.

Dat is vervelend. Het zou kunnen dat je bevestiging in je spambox terecht is gekomen. Is dat niet het geval, stuur dan en mailtje naar hartchallenge@hartstichting.nl, dan kijken we graag even met je mee.

Dat kan door een mailtje te sturen met verzoek tot verwijdering naar hartchallenge@hartstichting.nl. Dan verwijderen we je jouw account en krijg je hier een bevestiging van.

Dat kan je doen als je bent ingelogd. Je komt dan op een Welkomstpagina uit en daar staan links naar de uitleg hoe je dit kunt doen.

Dat is niet nodig. Laat jouw challenge gerust op het platform staan ter inspiratie voor anderen en geef in je berichten aan dat jouw challenge is gelukt! Met je inloggegevens kan je terug komen om jouw #hartchallenge van een update te voorzien of bij challenges van anderen te kijken. Wil je toch liever dat je challenge wordt verwijderd? Stuur dan een e-mail met verzoek tot verwijdering naar hartchallenge@hartstichting.nl. Dan verwijderen we je jouw account en krijg je hier een bevestiging van.

Dat mag, heel leuk zelfs. Op mijn #hartchallenge (je eigen pagina) kun je zoveel mogelijk challenges aanmaken als je zelf wil.

Wat een goed idee om iemand anders uit te nodigen ook mee te doen. Dan kan, door hier te klikken: Tik ‘m door!

Wat een goed idee, KLIK HIER en vraag vrienden en familie om jouw actie te sponsoren.

In de groepen kun je samen gaan voor een zelfde challenge. Er zijn hele leuke openbare challenges waar je aan deel kunt nemen. Maar je kunt bijvoorbeeld ook een groep maken voor een groep vrienden of collega’s waarbinnen je kunt laten zien wat jij doet!