Je hart wordt blij van beweging. Tuinieren, vaker de trap nemen, een stuk fietsen of klussen in huis: iedere inspanning telt. Met deze challenge ontdek je gratis leuke en nieuwe manieren om gezond bezig te zijn. Doe iets extra’s voor je hart, en doe mee!

Verrassings-challenge

Kan jij tegen een beetje spanning? Doe dan mee aan onze verrassings-challenge. Je ontvangt dan 5 dagen lang een (gratis) SMS met een uitdaging. Dit zijn kleine opdrachten die je op ieder moment van de dag kan doen. De challenges worden uitgelegd, bijvoorbeeld in een video of met een recept. Jouw foto's of filmpjes deel je eenvoudig met anderen. Zo komen zij ook in beweging!

Eigen challenge

Heb je zelf een uitdaging in gedachten? Geweldig! Maak een eigen challenge aan en geef aan wat je gaat doen. Je hoeft je challenge natuurlijk niet alleen uit te voeren. Je voorbereiding en voortgang deel je eenvoudig met de mensen in je omgeving. Zo motiveer je ook je collega’s, familie en vrienden om voor hun hart te zorgen. Wie weet wat je op gang brengt!

Bij elke #hartchallenge is de keuze aan jou!

Tik 'm aan

Ga je de challenge aan? Goed bezig voor je hart. Tik hem aan!

Tik 'm door

Daag vrienden, familie of collega's uit om samen met jou de #hartchallenge aan te gaan.  Tik hem door, en deel de challenge!

Tik 'm weg

Ga je de challenge niet aan? Tik hem weg en doe een vrijwillige bijdrage voor corona-hartonderzoek.

Dit doen we met jouw Tikkie

Het coronavirus kan hartpatiënten ernstig treffen. Maar ook bij gezonde mensen kan het hartschade veroorzaken. Dankzij jouw Tikkies kunnen wij op zoek naar betere oplossingen voor hartpatiënten met corona. Zo kan iedereen corona overleven en blijft hartschade beperkt.