Opbrengst #hartchallenge naar hartonderzoek onder coronapatiënten

Met de #hartchallenge zorg jij voor je eigen hart, maar ook voor dat van anderen. Met de Tikkies die voorbijkomen tijdens de challenge draag je namelijk bij aan onderzoek naar de gevolgen van corona voor je hart en bloedvaten. Elke bijdrage helpt voor dit onderzoek dat dringend nodig is.

Onderzoek naar corona onder hartpatiënten voorkomt hartschade

Het coronavirus kan hartpatiënten ernstig treffen. Maar ook bij gezonde mensen kan het schade veroorzaken aan hart en bloedvaten. Daarom komen we in actie. Samen kunnen we ervoor zorgen dat er snel betere oplossingen komen voor hartpatiënten met corona. Zo kan iedereen corona overleven en blijft hartschade beperkt.

Geef jij ook een Tikkie?

Draag bij aan onderzoek naar de gevolgen van corona voor je hart en bloedvaten. Elke bijdrage helpt.

Wij zijn er voor jouw hart

De Hartstichting is er voor je hart, juist in deze coronatijd. Met de opbrengsten van de #hartchallenge zetten we alles op alles om meer te weten te komen over het effect van het virus op het hart en de bloedvaten. Zo beschermen we jou en de mensen om je heen. Deze #hartchallenge helpt je ook om goed voor je eigen hart te zorgen en zo gezond mogelijk te blijven. Geweldig dus, dat je met ons meedoet!